tisdag 24 april 2012

Premiär för min blog!!!

Nu har matte äntligen skapat en blog till mig. Inuti mattes blog. Jag kan inte skriva här utan att matte först loggar in på sin blog. Orättvist? Ja klös-orättvist!

En annan orättvis sak! Jag har fått veta att jag har månadspeng. Men jag får inte använda den till godis och nya leksaker. Månadspengen används till att matte ska försäkra sig om mig och för att jag ska gå till veterinären. Att gå till veterinären är helt onödigt tycker jag. Jag tror att något är på gång. Jag känner mig frisk och stark ändå tror jag att matte planerar besök hos veterinären. Onödigt tycker jag. Klös-onödigt! Kasta bort min månadspeng på det viset när jag vill ha Gourmet gold.

Matte har varit på kalas idag, jag fick inte följa med! Om något är bra? Jaaaaa! Det är ljust innan matte vaknar på morgonen och endast jag och fåglarna är vakna. Det är så m y s i g t!

Kram,
Mary

2 kommentarer:

  1. Tänk att alla tvåbenta gör av med pengar på onyttiga saker! Jag tycker det skall vara mer godis till oss!! Mjau!!

    SvaraRadera
  2. Men jisses hur har jag kunnat missa att du har fått en egen blogg ???

    SvaraRadera