onsdag 9 maj 2012

Jag har fångat en mus idag!

I vardagsrummet står mitt klösträd. Där har jag två små förvaringskorgar med mina leksaker. Dom matchar så klart vardagsrummet, likaså gör mitt klösträd. Vi är ju två stilmedvetna tjejer som bor här! 

Ur förvaringskorgarna hämtar jag en leksak när jag vill leka med den. Varje söndag städar matte och lägger tillbaka mina bortglömda leksaker i korgarna och så kan jag börja om från början igen. Idag när matte kom hem från jobbet fångade jag en mus ur en av korgarna, tog den i munnen och sprang ända in i sovrummet och gömde den bakom gardinen.

3 kommentarer:

  1. Hej , Söta Mary !
    Snyggt jobbat att fånga en mus :)
    Jag har oxå korgar till mina leksaker och jag går ox o plockar ut det jag vill leka med ur dom.

    SvaraRadera
  2. Vilken ordning du har! Det har inte vi! Vi har också ställen där vi har våra leksaker...under soffan och byrån!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin mususlig du fångat. Är säker på att det var en rejäl kamp. *fnissar*

    Nosgos Nea theCat

    SvaraRadera